اجرای نهضت «خدمت مومنانه» همزمان با هفته بسیج در سرخس
اجرای نهضت «خدمت مومنانه» همزمان با هفته بسیج در سرخس
آذرکیش گفت: امسال همزمان با هفته بسیج، نهضت خدمت مومنانه و خالصانه را به مردم شریف شهرستان سرخس در قالب یک رزمایش 7 گانه داریم.

مجید آذرکیش در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برنامه‌های اجرایی امسال هفته بسیج در شهرستان سرخس و با تاکید بر اینکه بسیج ده‌ها میلیونی بایستی برای پیشبرد اهداف نظام شکل بگیرد، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا هدف‌گذاری کردیم، تا برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان متناسب با وضعیت کرونا و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

فرمانده سپاه سرخس بیان کرد: امسال در هفته بسیج، نهضت خدمت مومنانه و خالصانه را به مردم شریف شهرستان سرخس در قالب یک رزمایش ۷ گانه داریم.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج هر روز یک رزمایش داریم، افزود: تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج روزانه یک رزمایش مشترک را برگزار می‌کنند تا اثرگذاری کار بالا برود.

آذرکیش با بیان اینکه شهرستان سرخس ۱۳۷ شهید، ۳۰۰ جانباز و ۲۸ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، عنوان کرد: روز جمعه ۳۰ آبان رزمایش ایثار و شهادت را داریم؛ تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج در این روز با رعایت نکات بهداشتی و در فضای باز با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان محله خود دیدار می‌کنند.

فرمانده سپاه سرخس ادامه داد: روز شنبه یکم آذر راه‌اندازی گروه‌های جهادی با عنوان سلیمانی‌ها را داریم؛ پایگاه‌های مقاومت بسیج در این روز یک کار جهادی را انجام می‌دهند که این کار جهادی می‌تواند کمک به بهسازی مدارس، کمک به کشاورزان و دامداران، کمک به مساجد و کمک به مردم در حوزه سلامت باشد.

وی تصریح کرد: رزمایش روز یکشنبه دوم آذر رزمایش فضای مجازی است؛ در این روز بنا داریم، نهضت سواد رسانه را در بستر فضای مجازی داشته باشیم.

آذرکیش اضافه کرد: روز دوشنبه سوم آذر، رزمایش امر به معروف و نهی از منکر با موضوع کاهش آسیب‌های حوزه سلامت را داریم؛ در این روز تیم‌های تذکر لسانی در سطح شهرستان مردم را نسبت به مسائل بهداشتی آگاه می‌کنند.

فرمانده سپاه سرخس گفت: روز سه‌شنبه مصادف با ولادت امام حسن عسکری(ع)، با در نظر گرفتن وضعیت کرونا، کاروان شادی خودرویی خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره اینکه در روز چهارشنبه پنجم آذر نمایش اقتدار بسیجیان را داریم، تصریح کرد: گشت‌های شبانه محله محور بسیج در این روز در سطح شهرستان فعال می‌شوند.

آذرکیش به برنامه روز پنجشنبه ششم آذر اشاره و خاطرنشان کرد: در این روز ان شاء الله رزمایش کمک‌ مومنانه و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی را در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا داریم.

فرمانده سپاه سرخس در پایان عطرافشانی مزار شهدا، همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، میقات صالحین، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، برپایی ایستگاه‌های سلامت و توزیع رایگان ماسک، کلینیک دامپزشکی سیار، نواختن زنگ ایثار و شهادت در شبکه شاد و بازدید از پایگاه‌های منتخب بسیج را از دیگر برنامه‌های امسال هفته بسیج در شهرستان سرخس عنوان کرد.

انتهای پیام/