اجرای طرح ملی عیدانه کتاب در سرخس
اجرای طرح ملی عیدانه کتاب در سرخس
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس از اجرای طرح ملی عیدانه کتاب در شهرستان سرخس خبر داد.

صفا کیخانژاد در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: این طرح ملی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و قرارگرفتن کتاب در سبد کالای خانواده های ایرانی، توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب با همکاری ۱۵۰ ناشر و کتابفروش در کشور با اختصاص بن ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب برگزار شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس افزود: بهره‌گیری از فرصت نوروز و سنت ایرانی عیدی دادن، گسترش طرح به تمام استان‌ها، تأکید بر کتابفروشی‌های شاخص و مهم در استان و شهر، ارتقای ابزارهای و روش‌های نظارتی و کنترلی برای بهبود خدمات و ترغیب و تشویق کتابفروشی‌ها برای عضویت در طرح از جمله اهداف طرح« عیدانه کتاب» هستند.

 
وی درباره جزئیات این طرح تصریح کرد: همزمان در سراسر کشور این طرح در شهرستان سرخس توسط انتشارات نورالحسین علیه السلام با ۱۰ درصد تخفیف اضافه یعنی ۳۰ درصد در حال اجرا است و همشهریان عزیز می توانند با در دست داشتن کارت ملی تا تاریخ ۱۵ فروردین ۹۵ به این انتشارات واقع در بلوار امام رضا علیه السلام غربی مغازه های شهرداری مراجعه کنند.

 

کیخانژاد در پایان خاطرنشان کرد: همچنین همشهریان عزیز جهت چگونگی شرکت در این طرح می توانند با شماره ۰۹۰۱۴۲۵۰۳۰۳ تماس حاصل نمایند و از مزایای فرهنگی آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/