اجرای طرح «شوق رویش» به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت در سرخس
اجرای طرح «شوق رویش» به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت در سرخس
رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس گفت: اجرای طرح «شوق رویش» به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت توسط واحد امور جوانان هلال‌احمر شهرستان سرخس برگزار می‌شود.

محمد رضائی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اجرای طرح «شوق رویش» در این شهرستان و اجرای برنامه‌های مختلف در رده سنی ۱۲ تا ۲۹ سال اظهار کرد: این برنامه‌ها با حضور دانش آموزان و اعضا جوانان و دانشجویان برگزار می‌شود.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس افزود: کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان دختر و پسر در قالب طرح «همدلی»، تشکل‌های دانش‌آموزی با آموزش سرفصل‌های هشت‌گانه «دادرس» شامل ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، آتل‌بندی، پانسمان و بانداژ، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، اطفاء حریق، پناه گیری و تخلیه اضطراری ازجمله این برنامه‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور کارشناس مبارزه با مواد مخدر برای اعضای ۱۸ تا ۲۹ سال عضو کانون جوانان و تشکیل کلاس آموزشی زبان انگلیسی برای اعضای کانون دانشجویی از دیگر برنامه‌های واحد جوانان است.

 

رضائی از جوانان خواست با عضویت در حوزه جوانان و همکاری در این حوزه هم در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت خود و هم در راستای بشردوستی و کمک به همنوعان قدم بردارند.

انتهای پیام/