اجرای طرح حامیان سلامت در سرخس
اجرای طرح حامیان سلامت در سرخس
رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس از اجرای طرح حامیان سلامت در شهرستان خبر داد.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: داوطلبان، خیرین و نیکوکاران در طرح حامیان سلامت به‌منظور برآورده سازی بخشی از نیازهای درمانی اقشار نیازمند جامعه با سازمان داوطلبان همکاری می‌کنند.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس افزود: طرح حامیان سلامت یکی از طرح‌های سازمان داوطلبان هلال‌احمر است که در آن داوطلبان با مشارکت خود برای تأمین نیازهای درمانی اقشار نیازمند قدم برمی‌دارند.

 

وی عنوان کرد: در این طرح داوطلبان با مشارکت خود در زمینه کمک‌رسانی خدمات درمانی تعهد می‌کنند در راستای رفع نیازهای نیازمندان، ضمن پرداخت مبالغی به‌صورت محدود و غیرمستمر یا تأمین اقلام غیر نقدی کمک و مساعدت کنند.

 

گودرزی تصریح کرد: ازجمله زمینه‌های اجرایی طرح حامیان سلامت کمک‌هزینه تأمین دارو و درمان، بستری و جراحی، تأمین لوازم و تجهیزات پزشکی، تعمیر و تأمین لوازم و تجهیزات توان‌بخشی، تهیه اروتز و پروتز و هزینه‌های پاراکلینیکی و دندانپزشکی (ویزیت و درمان سرپایی) است.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بسترسازی مناسب و ایجاد راهکار برای مشارکت در امور خیریه و فعالیت‌های نیکوکارانه فراهم می‌شود و به دنبال آن مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیرین در راستای کمک به نیازمندان سازماندهی می‌شود.

 
وی در پایان گفت: در همین راستا داوطلبان جمعیت هلال‌احمر سرخس در هفته هلال‌احمر به چند بیمار نیازمند کمک‌هزینه درمان به مبلغ یک‌میلیون تومان اهدا کردند.

انتهای پیام/