اجرای حکم شلاق دو نفر از سارقان سرخس در ملأعام+ تصاویر
اجرای حکم شلاق دو نفر از سارقان سرخس در ملأعام+ تصاویر
بر اساس رأی صادره از شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شهرستان سرخس، حکم شلاق دو سارق سابقه‌دار صبح امروز (چهارشنبه) در ملأعام اجرا شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، بر اساس رأی صادره از شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان سرخس، حکم شلاق دو سارق سابقه‌دار صبح امروز (چهارشنبه) در ملأعام اجرا شد.

 

دادیار اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی با بزه سرقت و سایر جرائم خطرناک برخوردی قاطع دارد، گفت: این دو نفر با بیش از ۱۱ و ۱۵ فقره سابقه کیفری به‌عنوان اشخاص خطرناک در شهر تشخیص داده شدند.

 

وی افزود: این دو سارق سابقه‌دار با حکم صادره از شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان سرخس به سه سال حبس، یک سال تبعید و ۷۴ ضربه شلاق در ملأعام محکوم شده بودند.

 

دادیار اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب سرخس اجرای حکم شلاق این دو سارق را تذکری جدی برای سایر مجرمان دانست و اظهار داشت: قضات دادگستری شهرستان و مأموران خدوم نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان با قاطعیت با تمامی مجرمان برخورد قانونی دارند.

 

وی تصریح کرد: برای سه نفر دیگر نیز پیشنهاد اجرای شلاق در ملأعام داده‌ایم که بعد از تأیید در دادگاه تجدیدنظر حکم آن‌ها اجرا خواهد شد.