پیش‌بینی عبور ۱۱۰۰۰ زائر پیاده از مزداوند
پیش‌بینی عبور ۱۱۰۰۰ زائر پیاده از مزداوند
دبیر ستاد فرعی زائران پیاده دهه آخر صفر در بخش مرزداران شهرستان سرخس گفت: تصمیمات لازم برای استقبال و بدرقه بیش از 11 هزار زائر پیاده دهه آخر صفر در شهر مزداوند شهرستان سرخس گرفته شده است.

محمد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی ستاد فرعی مراسم پیاده‌روی دهه آخر صفر شهرستان سرخس اظهار کرد: اولین جلسه هماهنگی ستاد فرعی مراسم پیاده‌روی دهه آخر صفر با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه در شهر مزداوند شهرستان سرخس برگزار شد.

دبیر ستاد فرعی زائران پیاده دهه آخر صفر در بخش مرزداران شهرستان سرخس افزود: در این جلسه با توجه به مصوبات ستاد اصلی شهرستان و ارزیابی تجربیات سنوات گذشته، مهم‌ترین موضوعات مرتبط با زائران پیاده دهه آخر صفر بحث و بررسی شد و ضمن بازدید میدانی و تبادل تجربیات، تصمیماتی برای بحث پذیرایی از زائران گرفته شد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی کردیم در دهه آخر صفر امسال بیش از ۷ هزار زائر پیاده شب خواب در شهر مزداوند اسکان داشته باشیم و تصمیمات لازم برای استقبال و بدرقه بیش از ۱۱ هزار زائر در این شهر گرفته شد.

گل محمدی تأکید کرد: باید تمام دستگاه‌ها و ادارات مربوطه از تمامی ظرفیت‌های انسانی، لجستیکی و مستغلات برای پذیرایی هرچه بهتر از زائران پیاده استفاده کنند و مجموعه مدیریت شهری مزداوند نیز از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود و بالقوه نیز استفاده می‌کند.

دبیر ستاد فرعی زائران پیاده دهه آخر صفر در بخش مرزداران شهرستان سرخس با اشاره به استقرار ستاد فرعی زائران پیاده دهه آخر صفر در بخشداری مرزداران خاطرنشان کرد: در شهر مزداوند ۳ مدرسه، یک فاطمیه، یک راهدارخانه و یک سالن ورزشی برای اسکان زائران پیاده در نظر گرفته شده و درمجموع ۶ محل اسکان با ظرفیت یک ‌شب بالغ‌بر ۱۶۰۰ نفر تجهیز و آماده خدمت به زائران است.

وی در پایان با دعوت از حضور زائران پیاده در شهر مزداوند عنوان کرد: برای اقامت و پذیرایی از زائران پیاده هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و تمام امکانات و خدمات برای زوار پیاده دهه آخر صفر شهرستان سرخس آماده است و ستاد فرعی نیز به‌صورت شبانه‌روزی خدمات لازم را به زائران گرامی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس