اجازه نمی‌دهیم در گذرگاه‌هایی که به نام شهداست، هنجارشکنی شود
اجازه نمی‌دهیم در گذرگاه‌هایی که به نام شهداست، هنجارشکنی شود
فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه ارزش‌های اسلامی برای ناجا خط قرمز است، گفت: اجازه نمی‌دهیم در گذرگاه‌هایی که به نام شهداست، عده‌ای هنجارشکنی کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، احمدعلی دماوندی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سرخس با تأکید بر اینکه ارزش‌های اسلامی برای ناجا خط قرمز است، اظهار کرد: اگر مردم در کنار نیروی انتظامی نباشند، فعالیت‌های این نیرو به‌درستی به‌پیش نمی‌رود.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با بیان اینکه خوب عمل کردن نیروی انتظامی از مردمی عمل کردن او است، عنوان کرد: نیروی انتظامی تابع فرماندهی معظم کل قوا است و هر چه ایشان دستور بدهند، به همان عمل می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با بدحجابی اقدام به هنجارشکنی در سطح شهرستان بکنند، افزود: دشمن امروز به جنگ روانی و فرهنگی روی آورده و به دنبال این است که به ارزش‌های اسلامی خدشه وارد کند.

دماوندی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم در گذرگاه‌هایی که به نام شهداست، عده‌ای هنجارشکنی کنند و با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به اینکه مردم در بحث مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر باید با ناجا همکاری کنند، بیان داشت: امسال چندین باند سرقت احشام با همکاری نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان شناسایی و متلاشی شدند.

وی افزود: همچنین یک باند زورگیری که اقدامات مختلفی در سطح شهرستان از جمله کیف‌قاپی داشتند، شناسایی و منهدم شد.

دماوندی با اشاره به ورود مؤثر نیروی انتظامی شهرستان در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ معتاد متجاهر از سطح شهرستان جمع‌آوری شدند و افزایش ۱۵ درصدی دستگیری فروشندگان مواد مخدر را داشتیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس