۳۰۰۰ سرخسی ویزیت رایگان شدند
۳۰۰۰ سرخسی ویزیت رایگان شدند
فرمانده سپاه سرخس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در مدت پنج روز، سه هزار نفر از روستاییان شهرستان مرزی سرخس از خدمات رایگان پزشکی جهادگران بسیجی بهره‌مند شدند.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: گروه «جبهه جهادی شاهد» به سرپرستی دکتر معصومه پاشایی، رئیس مجمع عالی جهادگران بسیج سازندگی کشور به استعداد ۲۴ دکتر دندان‌پزشک و یک پزشک متخصص زنان در هفته دفاع مقدس و به مدت ۵ روز در دو روستای کندکلی و گنبدلی شهرستان مرزی سرخس اقدام به خدمت‌رسانی به مردم محروم این مناطق کردند.

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: این پزشکان از شهرهای مشهد، تهران، شیراز، تبریز و کرمان با استقرار در روستاهای یادشده به ارائه خدمات رایگان پزشکی پرداختند.

وی با تأکید بر اینکه رکورد بیشترین خدمات پزشکی و دندانپزشکی توسط این گروه جهادی در شهرستان سرخس شکسته شد، تصریح کرد: در این مدت سه هزار نفر از روستاییان شهرستان سرخس خدمات رایگان پزشکی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان دریافت کردند.

صفری اظهار داشت: این اردوی جهادی پنج‌روزه با هماهنگی و پشتیبانی بسیج سازندگی، بسیج جامعه پزشکی، بهداری، حوزه‌های مقاومت بسیج امام علی (ع) و مالک اشتر سپاه سرخس، شبکه بهداشت و درمان سرخس، پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، نماینده مردم سرخس در مجلس، امام‌جمعه سرخس، هنگ مرزی و نیروی انتظامی و مجمع خیرین شهرستان سرخس برگزار شد.

فرمانده سپاه سرخس در پایان یادآور شد: گروه «جبهه جهادی شاهد» که به همت جمعی از فرزندان شهدا و یادگاران دفاع مقدس تشکیل شده، از هشت سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و به مناسبت‌های مختلف در نقاط کم برخوردار سراسر کشور خدمات رایگان پزشکی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس