آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) سرخس برگزار شد
آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) سرخس برگزار شد
آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام رضا علیه‌السلام شهرستان سرخس ظهر امروز (شنبه) با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام رضا علیه‌السلام شهرستان سرخس ظهر امروز (شنبه) با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل مدرسه علمیه امام رضا علیه السلام سرخس برگزار شد.

حجت الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در این مراسم با تاکید بر اینکه اگر روحانیت محور باشد کارها سرعت بیشتری می گیرد، اظهار کرد: طلاب ما باید از دوران حجره نشینی که برکات زیادی دارد، استفاده مفیدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: دشمن امروز در تمامی عرصه ها علیه نظام اسلامی آرایش جنگی گرفته است که طلاب ما باید خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن باشند.

امام جمعه سرخس حوزه های علمیه را سنگر علم و عمل دانست و عنوان کرد: امروز در گام دوم انقلاب نیاز به میثم تمارها و عمارها داریم و نقش حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب اساسی و کلیدی است.

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات انقلابی و جهادی ۵ ساله حجت‌‌الاسلام امیر قادری تقدیر و حجت‌الاسلام کاظم سالاری به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام رضا علیه‌السلام سرخس معرفی شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس