آمریکا و مزدورانش توان ایستادگی در برابر اقتدار ملت ایران را ندارند
آمریکا و مزدورانش توان ایستادگی در برابر اقتدار ملت ایران را ندارند
فرمانده سپاه سرخس با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته در سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رشادت های ملت شهیدپرور ایران در طول تاریخ انقلاب نشان داده که عزم راسخ ملت انقلابی ایران هیچ‌گاه تسلیم این گونه جنایت ها نمی شود و آمریکا و اسرائیل و مزدورانشان توان ایستادگی در برابر اقتدار ملت ایران را ندارند.

سرهنگ عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته در سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باعث خشم و عصبانیت دشمنان به خصوص آمریکای جنایتکار شد و دشمنان برای آنکه از ملت ایران انتقام بگیرند این حرکت کور و بزدلانه را انجام دادند تا کام ملت شریف ایران را تلخ کنند.

فرمانده سپاه سرخس بیان کرد: رشادت های ملت شهیدپرور ایران در طول تاریخ انقلاب نشان داده که عزم راسخ ملت انقلابی ایران هیچ‌گاه تسلیم این گونه جنایت ها نمی شود و آمریکا و اسرائیل و مزدورانشان توان ایستادگی در برابر اقتدار ملت ایران را ندارند.

صفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما با شهادت عجین شده است و شهادت آرزو و افتخار ما است، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت، امنیت و آرامش ملت عزیز ایران را حفظ می کنند و به تروریست های مزدور و حامیان آنها اجازه نمی دهیم که لذت امنیت بی بدیل کشورمان را از ملت ایران بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: همانگونه مقام معظم رهبری فرمودند دوران بزن و دررو تمام شده است و تروریست ها بار دیگر طعم انتقام را خواهند چشید.

فرمانده سپاه سرخس در پایان با تقدیر و تشکر از جامعه اهل سنت و مسئولان شهرستان سرخس که این اقدام تروریستی را محکوم و با ملت شریف ایران همدردی کردند، گفت: مطمئناً یکی از رموز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت بین شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم است و همین وحدت مثال زدنی ملت ایران دشمنان قسم خورده ما را عصبانی کرده است و همانگونه که شهید بزرگوار بهشتی فرمودند عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس