آمادگی آستان‌ قدس‌ رضوی برای تامین رایگان زمین مسکن ملی در سرخس
آمادگی آستان‌ قدس‌ رضوی برای تامین رایگان زمین مسکن ملی در سرخس
برهمند گفت: آستان‌ قدس‌ رضوی طی ۲ مکاتبه با مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان‌ رضوی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و حتی تامین رایگان زمین مسکن ملی و سایر طرح‌های دولتی اعلام کرده که تاکنون بی‌جواب مانده است.

محمدرضا برهمند، مدیر امور املاک و اراضی آستان قدس رضوی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره مطالبه‌گری امام جمعه سرخس در رابطه با تامین زمین برای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: ضمن تشکر از پیگیری‌های همه‌جانبه امام جمعه شهرستان، آستان قدس رضوی در دو سال گذشته ۲ هزار مترمربع زمین با اقساط ۸ ساله برای جوانان تامین کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۳ هزار مترمربع زمین برای افراد تحت پوشش کمیته امداد به‌صورت رایگان و ۱۸ هزار مترمربع زمین اقساطی برای کارمندان در شهر سرخس تامین شده است.

مدیر امور املاک و اراضی آستان‌ قدس‌ رضوی سرخس خاطرنشان کرد: در خصوص مسکن ملی هم آستان‌ قدس‌ رضوی طی ۲ مکاتبه با مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان‌ رضوی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و حتی تامین رایگان زمین مسکن ملی و سایر طرح‌های دولتی اعلام کرده که تاکنون بی‌جواب مانده است.

ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن چند وقتی است شروع شده اما در مرحله‌ انتخاب شهر محل درخواست ساخت مسکن طبق بررسی‌های خبرنگار ما نامی از شهر سرخس نیست و فقط نام شهر مزداوند از شهرستان سرخس به چشم می‌خورد.

با این شرایط دولت فعلا برنامه‌ای برای ساخت مسکن در شهر سرخس ندارد و این یعنی جوانان شهر سرخس فعلا نباید امیدی به ساخت مسکن توسط دولت داشته باشند.

انتهای پیام/