آغاز عملیات علمک گذاری گاز در ۶ روستای سرخس
آغاز عملیات علمک گذاری گاز در ۶ روستای سرخس
نماینده مردم سرخس از آغاز عملیات علمک گذاری گاز به 6 روستای محور شیرتپه و سنگر شهرستان سرخس در هفته جاری خبر داد.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره گازرسانی به ۶ روستای شهرستان سرخس گفت: عملیات گازرسانی به ۶ روستای سرخس چندین سال است که در حال انجام است و در این مدت دو پیمانکار تغییر کردند.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از مردم ۶ روستای محور شیرتپه و سنگر به دفتر بنده برای تسریع در گازرسانی به این روستاها مراجعه کردند، گفت: پیرو مراجعاتی که مردم این ۶ روستا به دفتر اینجانب داشتند با مدیرعامل گاز استان به صورت مفصل مکاتبه و پیگیری کردیم.

 

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: از هفته جاری علمک گذاری این ۶ روستا شروع می شود و امیدواریم که این علمک گذاری ها با سرعت انجام شود.

 

وی عنوان کرد: ۶۰۰ علمک طی ۴۵ روز تا ۲ ماه آینده در ۶ روستای محور شیرتپه و سنگر گذاشته می شود و طبق قول پیمانکار هر روز ۱۵ علمک نصب می شود.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر علمک ۲ واحد را شامل می شود یعنی پس از پایان علمک گذاری ۱۲۰۰ بهره بردار از گاز بهره مند می شوند.

 

قاضی زاده هاشمی درباره طولانی شدن گازرسانی به این روستاها گفت: تلاش کردیم که گازرسانی تا دهه فجر انجام شود اما به دلیل توقف هایی که اتفاق افتاد و نوسانات ارزی و همچنین عدم تامین همه این علمک ها و لوازم آنها این پروژه با کمی تاخیر در حال انجام است و امیدواریم تا ۲ ماه آینده کار علمک گذاری به پایان برسد.

انتهای پیام/ع