آغاز طرح تابستانه امداد جاده ای در سرخس
آغاز طرح تابستانه امداد جاده ای در سرخس
رئیس جمیت هلال احمر سرخس گفت: طرح تابستانه امداد جاده‌ای به مدت ۷۰ روز در محورهای مواصلاتی شهرستان سرخس اجرا می‌شود.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، بابیان اینکه در ایام تابستان شاهد افزایش ترددها و سفرها هستیم، گفت: با اجرای طرح امداد و نجات تابستانه و تقویت پایگاه‌های ثابت و راه‌اندازی پایگاه‌های موقت تمهیدات لازم برای کمک به کاهش حادثه دیدگان در تصادفات جاده‌ای و کاهش زمان طلایی برای ارائه خدمات امدادرسانی به مصدومان و ارتقای سطح کیفی خدمات هلال‌احمر به مسافران در نظر گرفته‌شده است.

 
رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس افزود: طرح تابستانه امداد جاده‌ای به مدت ۷۰ روز از ۱۵ تیرماه در محورهای مواصلاتی شهرستان اجرایی شده است.

 
وی خاطرنشان کرد: در طول طرح امداد و نجات تابستانه پایگاه امداد و نجات ثابت شهید عیار در شهر مزداوند و کشیک ۲۴ ساعته مرکز اداری با حضور ۶ نفر روز نجات گر و امدادگر آماده ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه به مسافران هستند.

 
گودرزی با اشاره به اینکه خراسان رضوی به‌عنوان قطب زیارتی و سیاحتی کشور همه‌ساله میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر داخلی و خارجی است، تصریح کرد: در همین راستا تدوین برنامه‌های متنوع باهدف فراهم‌سازی تمهیدات لازم برای زائران و گردشگران مورد تأکید جمعیت هلال‌احمر شهرستان است.

انتهای پیام/