آزادی زندانی محکوم به حبس و شلاق تعزیری در سرخس
آزادی زندانی محکوم به حبس و شلاق تعزیری در سرخس
رئیس دادگستری شهرستان سرخس گفت: فرد مجرمی که چندی قبل به اتهام نشر اکاذیب مورد تعقیب قرار گرفته بود، پس از ابراز پشیمانی و پیگیری بزرگان و ریش‌سفیدان از زندان سرخس آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

حجت‌الاسلام محمد نجف زاده در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به آزادی مجرمی که اظهار ندامت کرده است، گفت: مجرمی که چندی قبل به اتهام نشر اکاذیب مورد تعقیب قرار گرفته بود، پس از ابراز پشیمانی و پیگیری بزرگان و ریش‌سفیدان آزاد شد.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس افزود: این فرد که به سه سال حبس و تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده بود، با پیگیری امام‌جمعه شهرستان، دادستان عمومی و انقلاب سرخس و جمعی از بزرگان و ریش‌سفیدان و ابراز ندامت و پشیمانی از کرده‌ی خود از زندان آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که در گذشته بزرگان و ریش‌سفیدان در حل بسیاری از مشکلات و نیز حل‌وفصل خصومت‌ها در پرونده‌های قضایی نقش بسزایی داشتند، این بار نیز با وساطت این بزرگان و اخذ رضایت شاکیان، شخص مجرم از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

حجت‌الاسلام نجف زاده در پایان بیان کرد: امیدواریم این سنت حسنه و این احساس مسئولیت و نقش بزرگان و ریش‌سفیدان شهرستان در حل مشکلات همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : نسیم سرخس