آزادی حلب شکستی مرگبار برای تروریست‌ها و حامیان آن‌ها بود/ این پیروزی جز با استقامت خستگی‌ناپذیر در برابر زورگویان حاصل نشد
آزادی حلب شکستی مرگبار برای تروریست‌ها و حامیان آن‌ها بود/ این پیروزی جز با استقامت خستگی‌ناپذیر در برابر زورگویان حاصل نشد
آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق به مناسبت پیروزی ارتش و نیروهای مردمی سوریه در حلب پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، به مناسبت پیروزی ارتش و نیروهای مردمی سوریه در حلب پیام تبریک صادر کرد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ

 

بیش از پنج سال از توطئه استکبار علیه دولت و ملت سوریه گذشت و استکبار جهانی با تمام توان به میدان آمد ولی اراده الهی به پیروزی مظلومان تعلق گرفت و علی‌رغم تلاش‌های بی‌امان آمریکا و همدستان غربی‌اش و نوکران شرقی و عربی‌اش حلب قهرمان از لوث آنان پاک شد.

 

این مهم جز با مقاومت خستگی‌ناپذیر در مقابل زورگویان حاصل نشده است؛ حلب مهم‌ترین قطب اقتصادی و دینی سوریه بود، بدین‌جهت سقوط آن برگه مهمی برای دشمنان سوریه محسوب می‌شد و آزادی آن از چنگال دژخیمان وحشی، شکستی مرگبار برای تروریست‌ها و حامیان آنان می‌باشد.

 

اینجانب این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و دو ملت بزرگ سوریه و ایران و عموم آزادگان جهان به‌خصوص خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان آزادی تمامی خاک سوریه و تطهیر آن از لوث وجود تروریست‌ها را مسئلت می‌نمایم.

 

همچنین پیروزی نهایی ملت قهرمان عراق و انصار الله یمن و به هدف رسیدن مبارزات مردم مظلوم بحرین و تطهیر کامل سرزمین فلسطین را از خداوند متعال خواستارم.

 

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

 

سید مجتبی حسینی

نماینده مقام معظم رهبری (مدظله) در عراق و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری

۹۵/۹/۲۴ – نجف اشرف

انتهای پیام/